جامعه شناسی علامه شبکه جامعهشناسی علامه 📍 بررسی تحلیلی جامعهشناختی و سیاستگذاری اجتماعی پشتیبانی و ارتباط با ما⬇️ ☑️ @Atu_Sociologier اینستاگرام: 📸 Instagram.com/atu_sociology جامعه شناسی علامه ۱۱:۴۳ ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ اصلاح همدلانه یا نفی گرایی ساختاری؛ هاله سحابی یا شادی صدر؟!. ✍🏻 دکتر عباس جورشری. (جامعهشناس) شادی صدر در قاب تصویر بر یک صندلی راحتی نشسته است که با پارچه عزاداری عاشورا دوخته شده و پیکی از مشروب نیز در دست دارد. همچنین امروز مقارن با سالگرد درگذشت مرحوم هاله سحابی است از فعالان مدنی معاصر که در درگیری مراسم تدفین پدرش درگذشت …هدف این نوشتار تاکید بر هستی شناسی این دو پدیده و دو تیپ نیست بلکه تلاش بر این است تا در سطح معرفت شناختی با رویکرد کارکردگرایی سخن طرح گردد. بنابراین بیش از اینکه قضاوت ارزشی باشد، کارکردی و نتیجه گراست …۱- خانم شادی صدر معرف تیپی از فعالان مدنی است که در حوزه زنان و عرصه سیاسی شهرت دارند. طی سالهای گذشته مواضع وی (آثار مکتوب و شفاهی) دلالت بر رویکرد ساختارشکنانه داشته است …در حوزه سیاست گرایش براندازانه، حذفی و تحریمی در مطالب ایشان شاخص است. در حوزه مدنی و زنان نیز او نماینده فمینیسم رادیکال است. در قرائت صدر، مرد فی نفسه متهم است و حذف میگردد. درواقع برخورد صدر با جنسیت برخوردی ذات گرایانه است. «هیچ مردی در ایران بالغ نمیشود مگر آنکه نسبت به زنی آزار جنسی انجام داده باشد» (نقل به مضمون از مقاله وی) …متد ساختارشکن صدر درخصوص دیگر مولفههای فرهنگی نی ... جامعه شناسی علامه ۱۰:۰۰ ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ ✅ ما در اجتماعی زندگی میکنیم که در آن جایی برای آزادمردان نیست تنها کشیشانی در امانند که مذهب را به خدمت حکومت و بانک بگمارند و هنرمندانی که هنر خود را بفروشند و حکیمانی که با دانش خود سوداگری کنند. بقیه هر قدر هم که معدود باشند به زندان میافتند، تبعید میشوند و تحت نظر قرار میگیرند، مشروط بر اینکه مأمور حاکم بنا به مقتضیات «سرشان را بیصدا زیر آب نکند» …. دن پائولو / نان و شراب اثر اینیاتسیو سیلونه …🌐جامعهشناسی علامه. ... جامعه شناسی علامه ۰۵:۰۳ ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ ✅ بزرگترین تشییع جنازه تاریخ به روایت کتاب گینس! به نوشته گینس، ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر که حدود یک ششم کل جمعیت ایران بود در مراسم تشییع آیت الله خمینی شرکت کردند …🌐جامعهشناسی علامه. جامعه شناسی علامه ۲۰:۱۸ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ✅ در فضیلت ادب. ✍علی پور گاه و بی گاه میشنویم که افراد با ادبیاتی بد و توهین آمیز سخن میگویند که از شأن مخاطبان به دور است. این سخنان به ویژه وقتی از تریبونهای عمومی پخش میشود، آثار و پیامدهای سوء آنی و بلند مدت دارد. مخاطبانی که از طریق رسانهها در معرض چنین سخن پراکنیهای موهن هستند، دچار ناخشنودی و فرسودگی روان میشوند و از سوی دیگر خطر گسترش نوعی خرده فرهنگ بی مبالاتی و خشونت کلامی در جامعه وجود دارد. اما چرا بعضی مسئولان و مدیران جسورانه چنین ادبیاتی را بکار میگیرند و دلیل این درشت گوییها در جامعه و فرهنگ سیاسی ایران چیست؟. در پاسخ باید گفت که یکی از مهمترین دلایل بروز وتداوم این پدیده، نا خرسندی گویندگان از افکار عمومی است. گویندگان کلمات و تعابیر زننده و ناروا از اینکه در نزد افکار عمومی منزلتی ندارند، راه بی حرمتی را در پیش میگیرند. آنها به این ترتیب از جامعه انتقام میگیرند و چنین وانمود میکنند که حرمت مخاطبان را به رسمیت نمیشناسند. آنها اگر مردم و افکار عمومی را حتی به دیدهی «مشتری» خود مینگریستند، لااقل در حد یک مغازه دار جزء به مشتری احترام میگذاشتند، چون به پول او و مراجعه مجدد او به ... جامعه شناسی علامه ۱۸:۳۵ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ محلی که گفته میشود زندان سقراط بوده است.. 🌐جامعهشناسی علامه جامعه شناسی علامه ۱۶:۵۲ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ✅ بازی خطرناک فرقهای و ایران در ماتریکس «توحش» اسلامی. ✍🏻 سیدجواد - جامعهشناس تاریخ اسلام مشحون از اختلافات مذهبی است و مانند هر دین بزرگی تفسیر «صراط مستقیم» دستمایه کشمکشهای عمیقی بوده است و این اختلافات یکی از نشانههای پویایی تمدن اسلامی محسوب میشد. اما وقتی جستجو برای حقیقت تبدیل به کشمکشهای هویتی و برتری جویهای فرقهای در دامن تمدن اسلامی رایج گردید تمدن اسلامی وارد فاز «توحش اسلامی» شد و در این فاز خطیر کیان دین به مثابه منهج وصول به حقیقت مبدل به سلاحی برای استقرار هویت خالص گردیده است. جهان اسلام اکنون در چنین وضعیتی از توحش قرار گرفته است. و اما وضع ایران در دایره چنین توحشی چگونه باید تفسیر گردد؟ ما به عنوان ملت ایران در فاز توحش اسلامی چگونه باید از کیان خویش حراست کنیم؟ این پرسش سترگی است و استراتژی دقیقی نیز میطلبد. یکی از بازیهایی که از آن طریق میتوان فاز توحش را وارد ایران نمود «دعواهای فرقهای» و نزاعهای شیعی و سنی است که بازیگران منطقهای و فرا منطقهای سالهاست آرزوی آن را در سر میپرورانند. اما نکته اینجاست که استراتژیستهای ایرانی چه طرحی برای این بازیهای جهنمی دارند؟ در این چند هفته اخیر در شرق عربستان درگیریهای شدیدی بین نیروهای حکومتی عربست ... جامعه شناسی علامه ۱۵:۰۹ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ✅ فروشگاه شهروند و تولید ملی. محمد - جامعهشناس 🔹 دیروز بعد از ظهر برای خرید، خانوادگی راهی فروشگاه شهروند شعبه آزادگان (مشهور به شهروند دلاوران) در تهرانپارس شدیم. وارد فروشگاه که شدیم یک نکته توجهم را جلب کرد و تا انتها موارد زیر را مشاهده کردم. شما هم در سایر فروشگاههای شهروند توجه کنید، شاید همین گونه باشد. 🔹کالاهای آرایشی و بهداشتی – اکثریت قاطع آنها از برندهای خارجی – در ورودی فروشگاه چیده شدهاند. راهرو ورودی را که طی میکنید اسپریها، ادوکلنها، خمیردندانها، مسواکها، گوش پاککنها و سایر محصولات این رده از برندهای خارجی در سمت راست چیده شدهاند. 🔹سهم برندهای خارجی در ادامه راهرو که به لوازم خانگی در چپ و راست اختصاص یافته، بسیار بیشتر از برندهای داخلی است. 🔹کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند به وفور در نقاط مختلف فروشگاه وجود دارند و به گونهای چیده شدهاند که حتی نمایانتر و بهتر از کالاهای داخلی دیده میشوند. ✅ اما مهمترین مشاهدهام مربوط به زمانی است که همسرم میخواست یک قابلمه با پوشش تفلون بخرد. فروشنده هیچ توضیح خاصی درباره برند ایرانی قابلمه نداد و حتی تفاوت دو نوع پوشش تلفون قابلمه یک برند را که با دست کشیدن و ح ... جامعه شناسی علامه ۱۳:۲۶ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ✅ پرتال اروپایی پایان نامههای الکترونیکی DART از طریق این پایگاه میتوان به حدود ۷۲۸ هزار متن کامل پایان نامههای پژوهشی ۶۰۶ دانشگاه از ۲۸ کشور اروپایی دست پیدا کرد … علامه. جامعه شناسی علامه ۱۱:۴۳ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ادامه از 👆👆👆 به گمان من چهرهی مغموم و مجروح افغانستان میتواند پس از تحمل چندین دهه خشم و خشونت و درد، شکفته شود و رو به سوی شادی آورد و بخشی از دردهای خاورمیانه را التیام بخشد. رهبران و شخصیتهای سیاسی افغانستانی باید دست از تعصبات قومی و قبیلهای بردارند و به پیوندهای ملی برای آیندهی افغانستان بیندیشند. میبایست سیاستهای قومی و منطقهای خود را با سیاستهای عام و ملی همساز کنند. سیاستمدارن و روشنفکران افغانستانی باید اول به افغانستان بیندیشند و سپس به قوم و قبیله. روشنفکران -اعم از دینی یا غیردینی- نیز میبایست بر سر ارزشهای عام و ملی به توافق برسند و انبوهی از اندیشههای عامگرایانه و دموکراتیک تولید کنند و نسلهایی با اندیشههای ملیگرایانه و اصلاحطلبانه بپرورند. روشنفکران در افغانستان باید قربانی بدهند تا مردم کمتر قربانی شوند و آیندهی افغانستان از این سرنوشت اینک شوم و سیاه، آزاد شود و روشنایی و صلح به افغانستان برگردد. البته، سخن گفتن در این مورد آسان است. کاش مادر افغانستان باز هم چندین سیدجمالالدین افغانی بزاید. افغانستان برای ساختن آیندهاش و درمان دردها و جراحاتاش به معلم ... جامعه شناسی علامه ۱۱:۴۳ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ✅ چهرهی خونین و مجروح افغانستان: اصلاح دینی و ملیگرایی چندفرهنگگرا راه حل مسایل افغانستان ✍🏻 حسن گیلوایی. بار دیگر بنیادگرایی در افغانستان قربانی داد. انفجار کابل جهان را بار دیگر متوجه افغانستان کرد. روزنامهی ایرانی اعتماد تیتر اولاش را «مرثیهای برای کابل» انتخاب کرد و نوشت: «ساعت اندکی از هشت صبح گذشته و گرمای کابل هنوز روزهداران را در نخستین هفته ماه رمضان در پایتخت افغانستان بیتاب نکرده است. منطقه دیپلماتیک کابل که محل استقرار نهادهای دولتی و سفارتخانههای خارجی است مانند هر روز با تدابیر شدید امنیتی صبح را از سر گرفته است. کارمندان ادارجات دولتی با کت و شلوارهای رسمی وارد محوطه دیپلماتیک میشوند. عقربههای ساعت به هشت و سی دقیقه میرسد و صدای انفجاری مهیب کابل را میلرزاند. دود سفیدرنگی آسمان نیلگون کابل را میپوشاند. دود از محوطه دیپلماتیک بلند شده است. ... جامعه شناسی علامه ۱۰:۰۰ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ثبت «انجمن دفاع از قربانیان اسیدپاشی» در ایران و معرفی روش جمع آوری کمکهای مردمی. حرکت مهمی است قربانیان اسیدپاشی، برای ترمیم آسیبهای خود (به ویژه در صورت) باید مخارج بسیار هنگفتی را متقبل شوند. جامعه شناسی علامه ۰۴:۲۸ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ 📣.، دانشگاه و تشکلهای دانشجویی.. 🔹دکتر تاجمزینانی. 🔹دکتر احمدنیا @Atu_Sociology – سیاستگذاری اجتماعی، دانشگاه و تشکلها - جامعهشناسی علامه ( 2:19:52, 29.3 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام 🔹دکتر سعیدی. 🌐جامعهشناسی علامه. جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۱ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه دهم Audio file ( 42:02, 7.7 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۱ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه دوازدهم Audio file ( 46:18, 8.5 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۱ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه یازدهم Audio file ( 45:37, 8.4 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۱ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه نهم Audio file ( 49:00, 8.8 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۰ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه هشتم Audio file ( 34:44, 6.4 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۰ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه هفتم Audio file ( 41:44, 7.7 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۰ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه ششم Audio file ( 42:10, 7.8 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۰ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه پنجم Audio file ( 27:44, 5.1 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام ‹ 217 218 219 220 221 222 223 ›
جامعه شناسی علامه ۱۱:۴۳ ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ اصلاح همدلانه یا نفی گرایی ساختاری؛ هاله سحابی یا شادی صدر؟!. ✍🏻 دکتر عباس جورشری. (جامعهشناس) شادی صدر در قاب تصویر بر یک صندلی راحتی نشسته است که با پارچه عزاداری عاشورا دوخته شده و پیکی از مشروب نیز در دست دارد. همچنین امروز مقارن با سالگرد درگذشت مرحوم هاله سحابی است از فعالان مدنی معاصر که در درگیری مراسم تدفین پدرش درگذشت …هدف این نوشتار تاکید بر هستی شناسی این دو پدیده و دو تیپ نیست بلکه تلاش بر این است تا در سطح معرفت شناختی با رویکرد کارکردگرایی سخن طرح گردد. بنابراین بیش از اینکه قضاوت ارزشی باشد، کارکردی و نتیجه گراست …۱- خانم شادی صدر معرف تیپی از فعالان مدنی است که در حوزه زنان و عرصه سیاسی شهرت دارند. طی سالهای گذشته مواضع وی (آثار مکتوب و شفاهی) دلالت بر رویکرد ساختارشکنانه داشته است …در حوزه سیاست گرایش براندازانه، حذفی و تحریمی در مطالب ایشان شاخص است. در حوزه مدنی و زنان نیز او نماینده فمینیسم رادیکال است. در قرائت صدر، مرد فی نفسه متهم است و حذف میگردد. درواقع برخورد صدر با جنسیت برخوردی ذات گرایانه است. «هیچ مردی در ایران بالغ نمیشود مگر آنکه نسبت به زنی آزار جنسی انجام داده باشد» (نقل به مضمون از مقاله وی) …متد ساختارشکن صدر درخصوص دیگر مولفههای فرهنگی نی ...
جامعه شناسی علامه ۱۰:۰۰ ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ ✅ ما در اجتماعی زندگی میکنیم که در آن جایی برای آزادمردان نیست تنها کشیشانی در امانند که مذهب را به خدمت حکومت و بانک بگمارند و هنرمندانی که هنر خود را بفروشند و حکیمانی که با دانش خود سوداگری کنند. بقیه هر قدر هم که معدود باشند به زندان میافتند، تبعید میشوند و تحت نظر قرار میگیرند، مشروط بر اینکه مأمور حاکم بنا به مقتضیات «سرشان را بیصدا زیر آب نکند» …. دن پائولو / نان و شراب اثر اینیاتسیو سیلونه …🌐جامعهشناسی علامه. ...
جامعه شناسی علامه ۰۵:۰۳ ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ ✅ بزرگترین تشییع جنازه تاریخ به روایت کتاب گینس! به نوشته گینس، ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر که حدود یک ششم کل جمعیت ایران بود در مراسم تشییع آیت الله خمینی شرکت کردند …🌐جامعهشناسی علامه.
جامعه شناسی علامه ۲۰:۱۸ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ✅ در فضیلت ادب. ✍علی پور گاه و بی گاه میشنویم که افراد با ادبیاتی بد و توهین آمیز سخن میگویند که از شأن مخاطبان به دور است. این سخنان به ویژه وقتی از تریبونهای عمومی پخش میشود، آثار و پیامدهای سوء آنی و بلند مدت دارد. مخاطبانی که از طریق رسانهها در معرض چنین سخن پراکنیهای موهن هستند، دچار ناخشنودی و فرسودگی روان میشوند و از سوی دیگر خطر گسترش نوعی خرده فرهنگ بی مبالاتی و خشونت کلامی در جامعه وجود دارد. اما چرا بعضی مسئولان و مدیران جسورانه چنین ادبیاتی را بکار میگیرند و دلیل این درشت گوییها در جامعه و فرهنگ سیاسی ایران چیست؟. در پاسخ باید گفت که یکی از مهمترین دلایل بروز وتداوم این پدیده، نا خرسندی گویندگان از افکار عمومی است. گویندگان کلمات و تعابیر زننده و ناروا از اینکه در نزد افکار عمومی منزلتی ندارند، راه بی حرمتی را در پیش میگیرند. آنها به این ترتیب از جامعه انتقام میگیرند و چنین وانمود میکنند که حرمت مخاطبان را به رسمیت نمیشناسند. آنها اگر مردم و افکار عمومی را حتی به دیدهی «مشتری» خود مینگریستند، لااقل در حد یک مغازه دار جزء به مشتری احترام میگذاشتند، چون به پول او و مراجعه مجدد او به ...
جامعه شناسی علامه ۱۶:۵۲ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ✅ بازی خطرناک فرقهای و ایران در ماتریکس «توحش» اسلامی. ✍🏻 سیدجواد - جامعهشناس تاریخ اسلام مشحون از اختلافات مذهبی است و مانند هر دین بزرگی تفسیر «صراط مستقیم» دستمایه کشمکشهای عمیقی بوده است و این اختلافات یکی از نشانههای پویایی تمدن اسلامی محسوب میشد. اما وقتی جستجو برای حقیقت تبدیل به کشمکشهای هویتی و برتری جویهای فرقهای در دامن تمدن اسلامی رایج گردید تمدن اسلامی وارد فاز «توحش اسلامی» شد و در این فاز خطیر کیان دین به مثابه منهج وصول به حقیقت مبدل به سلاحی برای استقرار هویت خالص گردیده است. جهان اسلام اکنون در چنین وضعیتی از توحش قرار گرفته است. و اما وضع ایران در دایره چنین توحشی چگونه باید تفسیر گردد؟ ما به عنوان ملت ایران در فاز توحش اسلامی چگونه باید از کیان خویش حراست کنیم؟ این پرسش سترگی است و استراتژی دقیقی نیز میطلبد. یکی از بازیهایی که از آن طریق میتوان فاز توحش را وارد ایران نمود «دعواهای فرقهای» و نزاعهای شیعی و سنی است که بازیگران منطقهای و فرا منطقهای سالهاست آرزوی آن را در سر میپرورانند. اما نکته اینجاست که استراتژیستهای ایرانی چه طرحی برای این بازیهای جهنمی دارند؟ در این چند هفته اخیر در شرق عربستان درگیریهای شدیدی بین نیروهای حکومتی عربست ...
جامعه شناسی علامه ۱۵:۰۹ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ✅ فروشگاه شهروند و تولید ملی. محمد - جامعهشناس 🔹 دیروز بعد از ظهر برای خرید، خانوادگی راهی فروشگاه شهروند شعبه آزادگان (مشهور به شهروند دلاوران) در تهرانپارس شدیم. وارد فروشگاه که شدیم یک نکته توجهم را جلب کرد و تا انتها موارد زیر را مشاهده کردم. شما هم در سایر فروشگاههای شهروند توجه کنید، شاید همین گونه باشد. 🔹کالاهای آرایشی و بهداشتی – اکثریت قاطع آنها از برندهای خارجی – در ورودی فروشگاه چیده شدهاند. راهرو ورودی را که طی میکنید اسپریها، ادوکلنها، خمیردندانها، مسواکها، گوش پاککنها و سایر محصولات این رده از برندهای خارجی در سمت راست چیده شدهاند. 🔹سهم برندهای خارجی در ادامه راهرو که به لوازم خانگی در چپ و راست اختصاص یافته، بسیار بیشتر از برندهای داخلی است. 🔹کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند به وفور در نقاط مختلف فروشگاه وجود دارند و به گونهای چیده شدهاند که حتی نمایانتر و بهتر از کالاهای داخلی دیده میشوند. ✅ اما مهمترین مشاهدهام مربوط به زمانی است که همسرم میخواست یک قابلمه با پوشش تفلون بخرد. فروشنده هیچ توضیح خاصی درباره برند ایرانی قابلمه نداد و حتی تفاوت دو نوع پوشش تلفون قابلمه یک برند را که با دست کشیدن و ح ...
جامعه شناسی علامه ۱۳:۲۶ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ✅ پرتال اروپایی پایان نامههای الکترونیکی DART از طریق این پایگاه میتوان به حدود ۷۲۸ هزار متن کامل پایان نامههای پژوهشی ۶۰۶ دانشگاه از ۲۸ کشور اروپایی دست پیدا کرد … علامه.
جامعه شناسی علامه ۱۱:۴۳ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ادامه از 👆👆👆 به گمان من چهرهی مغموم و مجروح افغانستان میتواند پس از تحمل چندین دهه خشم و خشونت و درد، شکفته شود و رو به سوی شادی آورد و بخشی از دردهای خاورمیانه را التیام بخشد. رهبران و شخصیتهای سیاسی افغانستانی باید دست از تعصبات قومی و قبیلهای بردارند و به پیوندهای ملی برای آیندهی افغانستان بیندیشند. میبایست سیاستهای قومی و منطقهای خود را با سیاستهای عام و ملی همساز کنند. سیاستمدارن و روشنفکران افغانستانی باید اول به افغانستان بیندیشند و سپس به قوم و قبیله. روشنفکران -اعم از دینی یا غیردینی- نیز میبایست بر سر ارزشهای عام و ملی به توافق برسند و انبوهی از اندیشههای عامگرایانه و دموکراتیک تولید کنند و نسلهایی با اندیشههای ملیگرایانه و اصلاحطلبانه بپرورند. روشنفکران در افغانستان باید قربانی بدهند تا مردم کمتر قربانی شوند و آیندهی افغانستان از این سرنوشت اینک شوم و سیاه، آزاد شود و روشنایی و صلح به افغانستان برگردد. البته، سخن گفتن در این مورد آسان است. کاش مادر افغانستان باز هم چندین سیدجمالالدین افغانی بزاید. افغانستان برای ساختن آیندهاش و درمان دردها و جراحاتاش به معلم ...
جامعه شناسی علامه ۱۱:۴۳ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ✅ چهرهی خونین و مجروح افغانستان: اصلاح دینی و ملیگرایی چندفرهنگگرا راه حل مسایل افغانستان ✍🏻 حسن گیلوایی. بار دیگر بنیادگرایی در افغانستان قربانی داد. انفجار کابل جهان را بار دیگر متوجه افغانستان کرد. روزنامهی ایرانی اعتماد تیتر اولاش را «مرثیهای برای کابل» انتخاب کرد و نوشت: «ساعت اندکی از هشت صبح گذشته و گرمای کابل هنوز روزهداران را در نخستین هفته ماه رمضان در پایتخت افغانستان بیتاب نکرده است. منطقه دیپلماتیک کابل که محل استقرار نهادهای دولتی و سفارتخانههای خارجی است مانند هر روز با تدابیر شدید امنیتی صبح را از سر گرفته است. کارمندان ادارجات دولتی با کت و شلوارهای رسمی وارد محوطه دیپلماتیک میشوند. عقربههای ساعت به هشت و سی دقیقه میرسد و صدای انفجاری مهیب کابل را میلرزاند. دود سفیدرنگی آسمان نیلگون کابل را میپوشاند. دود از محوطه دیپلماتیک بلند شده است. ...
جامعه شناسی علامه ۱۰:۰۰ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ثبت «انجمن دفاع از قربانیان اسیدپاشی» در ایران و معرفی روش جمع آوری کمکهای مردمی. حرکت مهمی است قربانیان اسیدپاشی، برای ترمیم آسیبهای خود (به ویژه در صورت) باید مخارج بسیار هنگفتی را متقبل شوند.
جامعه شناسی علامه ۰۴:۲۸ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ 📣.، دانشگاه و تشکلهای دانشجویی.. 🔹دکتر تاجمزینانی. 🔹دکتر احمدنیا @Atu_Sociology – سیاستگذاری اجتماعی، دانشگاه و تشکلها - جامعهشناسی علامه ( 2:19:52, 29.3 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام 🔹دکتر سعیدی. 🌐جامعهشناسی علامه.
جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۱ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه دهم Audio file ( 42:02, 7.7 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام
جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۱ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه دوازدهم Audio file ( 46:18, 8.5 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام
جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۱ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه یازدهم Audio file ( 45:37, 8.4 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام
جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۱ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه نهم Audio file ( 49:00, 8.8 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام
جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۰ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه هشتم Audio file ( 34:44, 6.4 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام
جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۰ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه هفتم Audio file ( 41:44, 7.7 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام
جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۰ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه ششم Audio file ( 42:10, 7.8 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام
جامعه شناسی علامه ۰۳:۳۰ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ درسگفتار مسأله شر-آرش نراقی-جلسه پنجم Audio file ( 27:44, 5.1 MB ) دانلود و مشاهده در تلگرام