❌ «علمایی که می‌خورند را می‌دانیم علمایی که می‌خورند را چه کنیم؟». yon. ir/B۵cMi

❌"علمایی که #ترکش می‌خورند را می‌دانیم علمایی که #جنگل می‌خورند را چه کنیم؟"
yon.ir/B5cMi

▪️"روزی خدمت امام (ره) رفتم و گفتم که از تهمت‏‌ها و بدی‌هایی که در حق من می‌شود خسته شده‌ام و می‌خواهم به قم برگردم تا دروس علمی را پیگیری کنم. ولی ایشان پاسخ دادند کسی که در سنگر است ترکش هم می‌خورد. وقتی این جمله را شنیدم برای ادامه مسیر محکمتر شدم."

این‌ها را آیت‌الله #نورمفیدی امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در پاسخ به انتقادات فرموده‌اند. واقعا خجالت‌آور نیست که در ۴۰ سالگی انقلاب، مسئولینی داریم که چهلمین سال حضورشان در سمت‌شان را هم جشن می‌گیرند و در هر موضوع و انتقاد و مطالبه‌ای یک عکس و خاطره از صندوقچه‌شان بیرون می‌کشند و اینقدر افتضاح، امام را دست‌آویز قرار می‌دهند؟

حضرت آیت‌الله! سوال ساده است. این لیست اسامی بخشی از شرکت‌ها و دارایی شماست؛
سبزگستر فاضل آباد ملچ، صنایع کیمیا چوب گلستان، صنایع چوب سندل گرگان، سبزگستر نوچمن گرگان، حوزه علمیه امام خمینی، سبزگستر بلوط گرگان، سبزگستر راش گرگان، شایان راه گلستان، کشتارگاه صنعتی طیور گلستان، بنیاد نورگرگان، دام و طیور گرگان، تخته فشرده ممتاز گلستان، راش بینه گرگان و ....

یک امام جمعه با مجوز از کجا حق دارد در این حجم وارد فعالیت‌های اقتصادی بشود؟ چگونه است که در روز روشن تمام این شرکت‌ها را به نام سه فرزندتان آقایان مصطفی، مجتبی و علی نورمفیدی زده‌اید؟

جناب نورمفیدی؛ ما امام و شهدا و علمایی که هنوز در سنگر ترکش می‌خورند را می‌شناسیم، شما بفرمایید با علمایی که جنگل می‌خورند چه باید کرد؟ علمایی که سالهاست کوه می‌خورند، زمین می‌خورند، یا علمایی که دستی در قاچاق سوخت دارند و بنزین و گازوئیل می‌خورند، درخت می‌خورند، رانت می‌خورند، بیت‌المال می‌خورند چه؟

💢 قبل انقلاب


@antioligarchie