◀فاطمه قدرتی: سال ۹۴ رمان «سایه عقاب روی پیاده رو» را در نشر نگاه چاپ کردم و رمان بعدی من در مرحله پرونده سازی خاموش ماند

◀فاطمه قدرتی: سال 94 رمان "سایه عقاب روی پیاده رو "را در نشر نگاه چاپ کردم و رمان بعدی من در مرحله پرونده سازی خاموش ماند.
◀اعتقادی به تولید انبوه ندارم و تا وقتی که حرف تازه ای برای گفتن نداشته باشم، طرح و عناصر و ایده را هدر نمی دهم و خاموش خواهم ماند.
◀به نظرم بزرگ ترین آسیب هایی که ادبیات ما را تهدید می کند اول افتادن روی دور باطل تکرار است. چیزی که ذائقه مخاطب را فلج کرده و رغبت او را به پیگیری تازه های ادبیات داستانی از بین برده است. به همین دلیل هم به شخصه ترجیح می دهم تا بارآوری مجدد ایده و تولد تفکر نو، فقط بخوانم و مشق بنویسم.
◀آسیب بعدی این روزهای ادبیات داستانی که خیلی هم به تلاش فردی نویسنده به تنهایی ربط ندارد، عضو بودن یا نبودن در مافیای تبلیغاتی است که تریبون آن متاسفانه در دست گروه خاصی در جامعه ادبی ماست و در این ماراتن نابرابر، خیلی دور از ذهن نیست که گاهی حتی دوستان هم به هم پشت پا بزنند.
◀از مصیبت سانسور و پخش ناجور آثار در تهران و شهرستان ها و انفعال شدید نویسنده و تجاری شدن دنیای نشر، دیگران خیلی بهتر از حقیر گفته اند و شنیده ایم.