✨ گزیده نظرات منتقدان درباره Inside Out/ درون بیرون ✨.. نظر منتقدان مختلف را درباره درون بخوانید:

✨ گزیده نظرات منتقدان درباره Inside Out/ درون بیرون ✨

نظر منتقدان مختلف را درباره درون بخوانيد:

🎬هاليوود ريپورتر- تاد مك‌كارتي: "چكيده‌اي از يك خيال كه به احتمال قوي مد‌ت‌ها در ذهن تماشاگران‌اش هم پرسه مي‌زده. اين گردش برون شهري ماجراجويانه در دو سطح متفاوت تبديل به اثر موفقيت‌آميز پيكسار مي‌شود و تماشاگران را به دو نيم نقسيم مي‌كند: يك سرگرمي خيره‌كننده براي مخاطبان سنين پايين و فيلمي هوشمندانه و آشتي‌دهنده براي بزرگسالان. سودآوري تابستاني درون بيرون از همين حالا مشخص است.
صداي پرانرژي پولر در نقش لذت بر ديالوگ‌هايش حكمراني مي‌كند. صداي ديگر كاراكترها بدون ايجاد حسي عجيب، گوش‌نواز است، بيل هيدر در نقش ترس، ميندي كالينگ در نقش تنفر، لوييس بلك در نقش خشم و اسميت در نقش غم خجالتي اما انكارناپذيز هستند. در ميان كاراكترهاي "واقعي" كيتلين دياس در نقش رايلي است و ديان لين به همراه كايل مك‌لاكلن مادر و پدر او هستند.
نكته گستاخانه درباره درون بيرون نمايش تصوير منفي او از سن‌فرانسيسكو، محل زندگي خانواده است كه در خياباني چرك و تنگ در مركزشهر واقع شده. جوك‌هاي تيز و سرعت‌بالاي بسياري در فيلم گنجانده شده، مثل تعريف قسمتي از مغز كه روياهاي شبانه انسان را در سيستم يك استوديو فيلمسازي توليد مي‌كنند."

🎬نيويورك تايمز- اي.او اسكات: "موفقيتي كه درون بيرون به آن رسيده از حركت در مسير دقت، مهارت و تاثيرگذاري حاصل شده. فيلم در دنياي مفاهيم انتزاعي كه در محدوده فرضي خود حركت مي‌كنند ساكن است. اين دنيا به شكلي افراطي جديد است –شما هيچ‌گاه پيش از اين مشابه‌اش را نديده بوديد- و در عين حال به محض شروع نمايش‌ آشنا و ملموس جلوه مي‌كند، احساسات ناخودآگاه ما حالا ديگر شكل و صدا دارند. دوست خيالي دوران كودكي‌تان را به ياد داريد؟ اولين ترس‌ها و عجيب‌ترين روياهايتان را چطور؟ همه را به ياد خواهيد آورد، دركنار اينكه به دركي تازه از چگونگي و چرايي آن احساسات خواهيد رسيد. به پرده نمايش نگاه خواهيد كرد و خودتان را خواهيد شناخت."

🎬لس‌انجلس تايمز- كنت توران: "استدلال پيكسار از تجربيات انساني در بهترين حالت خود به سر مي‌برد. شايد در نگاه اول اينگونه به نظر نرسد، اما اين پنج احساس مختلف براي رسيدن به قدرت و كنترل رقباي يكديگر نيستند. آن‌ها براي بخشيدن بهترين چيزها به رايلي متحد شده‌اند. زماني كه لذت به ارزش و هدف غم پي‌ مي‌برد لحظاتي خلق مي‌شود كه از ياد هيچ‌كس نخواهد رفت."

🎬تايم- مري پولس: "ديوانه‌وارترين فيلم پيكسار. فليني را تصور كنيد كه با استفاده از انيميشن در جريان حاشيه‌اي يك فيلم به ناخودآگاه انسان روي بياورد و سفري مخاطره‌آميز را به سوي تفكر انتزاعي شروع كند، درحالي كه به رشته افكاري به شدت بي‌قاعده و بي‌برنامه تكيه كرده باشد. پدر و مادر رايلي نمايش باشكوه پنج احساس شخصي خود را دارند. تنفر رايلي خشم او را تحريك مي‎كند و لذت با رفتاري سلطنت مآبانه ترجيح مي‌دهد كه غم در محدوده‌اي كه او برايش تعريف كرده بماند و حرف‌ گوش كند. اما اين احساسات همگي در پشتيباني از رايلي با يكديگر متحد هستند. يكي از بهترين لحظات خلق شده در درون بيرون آغاز درك لذت از نياز به تعادل و موهبت‌هايي است كه غم آن‌ها را به همراه مي‌آورد."

🎬شيكاگو تريبون- مايكل فيليپس: "صرف گفتن اينكه درون بيرون از سال 2009 و پس از انيميشن "بالا" بهترين فيلم پيكسار-ديزني است حق مطلب را ادا نمي‌كند. نوعي صداقت و روشني دوست‌داشتني، كه حتي براي مخاطبان كم سن و سال فيلم هم قابل ردگيري است، در فيلم احساس مي‌شود كه برپايه پيچيدگي احساسات و آگاهي از دشواري‌هاي زندگي استوار شده و با ارائه تصويري غلط از يك دلخوشي سطحي بسيار فاصله دارد. اين دليل موفقيت درون بيرون است. ما دخترك را در مركز ماجرا احساس مي‌كنيم و پس از بهتر شدن اوضاع در پي دوره‌اي سخت و ناراحت‌كننده ريزش احساسات مختلف ابدا مصنوع يا كم‌ارزش نيست."