💥سلام بر همه عزیزان💥. 🔴 برنامه مطالعاتی درس سیگنال از ۱۹ تیرماه آغاز شده است

💥سلام بر همه عزیزان💥
🔴 برنامه مطالعاتی درس سیگنال از 19 تیرماه آغاز شده است. کلیات برنامه را میتوانید در لینک http://goo.gl/w2HT8t ملاحظه کنید. توصیه میشود یادداشت مربوطه را به طور کامل و دقیق مطالعه کنید.
🔴 این برنامه صرفاً برای افرادی است که امکان استفاده از کلاس را ندارند. بدیهی است افرادی که در کلاس شرکت می‌کنند، نحوه مطالعه، سرعت مطالعه و زمان بندی آنها تغییر خواهد کرد و باید با برنامه کلاس پیش روند.
🔴 زمان کل برنامه تقریبا بین 9 تا 10 ماه میباشد.
🔴 در لینک http://goo.gl/bMqAX7 توصیه هایی برای مطالعه کتاب سیگنال ارائه شده است. حتما آن را ملاحظه نمایید.
📝📝📝 برنامه مطالعاتی مرحله اول - فصل اول:
🔹دانشجویان گرامی از شنبه نوزدهم تیرماه تا جمعه بیست و پنجم تیرماه (۷ روز)، فرصت دارند فصل اول (سیگنالها) را به همراه تستهای انتهای فصل، مطالعه و اشکالات خود را در گروه مطرح کنند. ان شاء الله در روز جمعه بیست و پنجم تیرماه ساعت ۱۸ نیز آزمونی از این فصل برگزار خواهد شد.
🔹حل همه تستها و مثالها را به طور کامل و دقیق مطالعه نمایید، حتی اگر فکر میکنید خودتان به طور کامل آنها را بلد هستید. زیرا ممکن است در حل مثالها و تستها، به نکاتی اشاره شده باشد که در حل تستهای دیگر مفید واقع شود و بعدها به آن نیاز پیدا کنید.
🔹در کنار تستهایی که در نگاه اول برای شما ساده نیستند یا احساس میکنید که تا آزمون کنکور باید دوباره مرور شوند (که البته اکثر تستها اینگونه هستند)، علامت بزنید تا در مراحل بعد صرفا آنها را مرور نمایید و میتوانید از مطالعه چندباره تستهای ساده دیگر که لزومی به مرور آنها نیست صرفنظر کنید. به هر حال توصیه میشود جانب احتیاط را نیز در نظر بگیرید.