شبکه جامعهشناسی علامه 📍 بررسی تحلیلی جامعهشناختی و سیاستگذاری اجتماعی پشتیبانی و ارتباط با ما⬇️ ☑️ @Atu_Sociologier اینستاگرام: 📸 Instagram.com/atu_sociology
✅ چرا به رای میدهم؟. ✍🏻 آوا *. دانشجوی روزنامهنگاری طباطبایی ()
✅ چرا به #روحانی رای ميدهم؟
✍🏻 آوا #فوشريان*
دانشجوی روزنامهنگاری #علامه طباطبایی ( #نویسنده_مهمان )
به روحانی رای میدهم چون بيشتر از ده سال است كه مادرم بيماری روماتيسم دارد و هر روز به شدت آن افزوده ميشود.
از سالهای پنجم ششم بيماریاش دكتر زمزمههایی میكرد مبنی بر اين كه برای جلوگيری از پيشرفت بيماری بايد يك ماه در ميان آمپولي را تزريق كنی
دارويي كه هزينه اي حدود چهار ميليون دارد و بخاطر تحريم حتي شايد به سختي به ان دسترسي پيدا كني
مادرم هم قبول نمي كرد و اصرار داشت با همان قرص هاي هميشگي خوب مي شوم
خوب كه نميشد هيچ هر بار هم آزمايش هايش بدتر ميشد
هر بار با گرفتن جواب آزمايش و با ديدن عددي كه از دفعه هاي قبل بالاتر رفته بود ترس و اضطراب ما هم بالاتر مي رفت
اما وقتي كه قاضیزاده هاشمي وزير بهداشت شد خيلي چيزها تغيير كرد
يك بار كه به مطب دكتر رفتيم گفت خبر خوبي برايتان دارم با رفع تحريم اين دارو زياد شده و از ان بهتر تحت پوشش بيمه داروهاي خاص قرار گرفته و شما فقط ده درصد هزينه آن را مي پردازيد
حالا من يك ماه در ميان يك روز را در اداره بيمه و داروخانه سيزده آبان ميگذرانم تا داروهاي مادرم را بخرم
و در اين رفت و آمد به مهمترين داروخانه تهران هزاران بيمار را ديدهام كه در در كمترين زمان و با كمترين هزينه داروهايي را تهيه مي كنند كه تحريم ان ها تا همين چند سال قبل اميدشان را از بهبود بيماري نا اميد كرده بود.
من به دولت تدبير و اميد رای ميدهم تا هر روز حال مادرم و حال همه بيمارها بهتر شود
من به دولت تدبير و اميد رای ميدهم چون هر بار كه جواب آزمايش هاي مادرم را مي گيرم اميدم بخاطر ثابت ماندن آن عدد تعين كنده بيشتر و بيشتر مي شود
* دوستانی که مایل به نوشتن و انتشار آن هستند، میتوانند نوشتههای خود را برای ما ارسال کنند.
#انتخابات
#ریاست_جمهوری
🌐جامعهشناسی علامه
https://t.me/joinchat/AAAAAD-FIxbY7Ab5PtgsmQ