سال نو چون کتابی نا نوشته است. قلم در دست توست وفرصتی است. که داستانی زیبا برای خودت بنویسی

سال نو چون کتابی نا نوشته است. قلم در دست توست وفرصتی است. که داستانی زیبا برای خودت بنویسی

سال نو چون کتابي نا نوشته است
قلم در دست توست وفرصتي است
که داستاني زيبا براي خودت بنويسي .

سال نو میلادی مبارک! 🌺

🆔 @BestEnglishSMS