اگر افسرده هستی، در گذشته‌ات زندگی میکنی. اگر عصبی هستی، در آینده‌ات زندگی میکنی

اگر افسرده هستی، در گذشته‌ات زندگی میکنی. اگر عصبی هستی، در آینده‌ات زندگی میکنی

اگر افسرده هستی ، در گذشته ات زندگی میکنی. اگر عصبی هستی ، در آینده ات زندگی میکنی. اگر آرامش خاطر داری ، در زمان حال زندگی می کنی. - لائوتزو

Join Us👇🌷
@BestEnglishSMS
@BestEnglishQuotes4u