مشکلی نیست اگر عصبانی بشوید. اما ظالم بودن هرگز قابل قبول نیست …Join Us👇🌷

مشکلی نیست اگر عصبانی بشوید. اما ظالم بودن هرگز قابل قبول نیست …Join Us👇🌷

مشکلی نیست اگر عصبانی بشوید. اما ظالم بودن هرگز قابل قبول نیست.

Join Us👇🌷
@BestEnglishSMS
@BestEnglishQuotes4u