مردم میگویند: آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید اما باید اینگونه باشد، خوبی را در آدمهاپیدا کنیدوبدی آن هارانادیده بگیرید

مردم میگویند: آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید اما باید اینگونه باشد، خوبی را در آدمهاپیدا کنیدوبدی آن هارانادیده بگیرید

مـــردم میگویــند: آدمهـــای خوب را پیدا کنیــد و بـــدها را رهـــا کنید امـــا باید اینــگونه باشد، خوبـــی را در آدمهــاپیدا کنیـدوبـــدی آن هارانادیده بگیرید. هیـــچکس کامل نیـــست

@BestEnglishSMS