مردم میگویند: آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنیداما باید اینگونه باشد، خوبی رادرآدمها پیدا کنیدو بدی آن‌ها رانادیده بگیرید

مردم میگویند: آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنیداما باید اینگونه باشد، خوبی رادرآدمها پیدا کنیدو بدی آن‌ها رانادیده بگیرید

مـــردم میگویــند:آدمهـــای خوب را پیدا کنیــد و بـــدها را رهـــا کنیدامـــا باید اینــگونه باشد،خوبـــی رادرآدمهــا پیدا کنیـدو بـــدی آن ها رانادیده بگیرید. هیـــچکس کامل نیـــست

@BesEnglishSMS