گاهی اوقات تنها بودن بهتره، چون کسی نمیتونه بهت اسیب بزنه …Join Us👇🌷

گاهی اوقات تنها بودن بهتره، چون کسی نمیتونه بهت اسیب بزنه …Join Us👇🌷

گاهی اوقات تنها بودن بهتره، چون کسی نمیتونه بهت اسیب بزنه.

Join Us👇🌷
@BestEnglishSMS
@BestEnglishQuotes4u