اگه تلاش کردى و شکست خوردى بهت تبریک میگم. بیشتر آدمها حتى تلاش هم نمیکنن …

اگه تلاش کردى و شکست خوردى بهت تبریک میگم. بیشتر آدمها حتى تلاش هم نمیکنن …

اگه تلاش كردى و شكست خوردى بهت تبريك ميگم. بيشتر آدمها حتى تلاش هم نميكنن .

@BestEnglishSMS