بدترین قسمت قوی بودن هم اونجاشه که هیچکی حال تو نمیپرسه …

بدترین قسمت قوی بودن هم اونجاشه که هیچکی حال تو نمیپرسه …

بدترين قسمت قوي بودن هم اونجاشه که هيچکي حال تو نميپرسه.

@BestEnglishSMS