شکسپیر گفت:. من همیشه خوشحالم، میدانید چرا؟. برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم

شکسپیر گفت:. من همیشه خوشحالم، میدانید چرا؟. برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم

شکسپیر گفت:
من همیشه خوشحالم، میدانید چرا؟
برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم.
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند
زندگی کوتاه است پس...

Join Us👇🌷
@BestEnglishSMS
@BestEnglishQuotes4u