آینه بهترین دوست من است چرا که وقتی من گریه میکنم او هیچ گاه نمی‌خندد …- چارلی چاپلین

آینه بهترین دوست من است چرا که وقتی من گریه میکنم او هیچ گاه نمی‌خندد …- چارلی چاپلین

آینه بهترین دوست من است چرا که وقتی من گریه میکنم او هیچ گاه نمی خندد.

- چارلی چاپلین

@BestEnglishSMS