هر آدمى که میبینى، داره تو یه نبردى میجنگه که تو هیچى ازش نمیدونى. همیشه مهربون باش!

هر آدمى که میبینى، داره تو یه نبردى میجنگه که تو هیچى ازش نمیدونى. همیشه مهربون باش!

هر آدمى كه ميبينى، داره تو يه نبردى ميجنگه كه تو هيچى ازش نميدونى. هميشه مهربون باش !

@BestEnglishSMS