✅ ترامپ: ایرانی‌ها بالاخره به من زنگ می‌زنند و معامله می‌کنند.. قبول دارم که بین ما و آن‌ها تنش هست

✅ ترامپ: ایرانی‌ها بالاخره به من زنگ می‌زنند و معامله می‌کنند

▫️دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال جمال‌الدین موسوی خبرنگار بی‌بی‌سی درباره افزایش تنش میان ایالات متحده و ایران گفت:
قبول دارم که بین ما و آن‌ها تنش هست. با این حال، آن‌ها اکنون در مقایسه با گذشته [دوره اوباما]، با احترام بسیار بیشتری با ما برخورد می‌کنند. (مثلا قایق‌های نظامی ایران دیگر مزاحم ناوهای آمریکا در خلیچ فارس نمی‌شوند).

▫️می‌دانم که ایرانی‌ها مشکلات زیادی دارند و اقتصادشان در حال فروپاشی است. ولی این را از من بشنوید: بالاخره یک روز آنها به من زنگ می‌زنن و می‌گن بیا معامله کنیم و ما هم توافق می‌کنیم./خبرگزاری فارس

👈مطالعات آمریکا
t.me/EsfandiarKhodaee