‏اگر بجای پرچم‌سوزی و موشک‌نویسی پس از برجام فرصت‌سوزی نمی‌کردیم، الان ۲۰۰ میلیارد دلار در صندوق ذخیره ارزی کشور بود، تحریم‌های تر

‏اگر بجای پرچم‌سوزی و موشک‌نویسی پس از برجام فرصت‌سوزی نمی‌کردیم، الان 200 میلیارد دلار در صندوق ذخیره ارزی کشور بود، تحريم‌های ترامپ بی‌اثر بود و شرکتهای خارجی نمی‌توانستند به راحتی ایران را ترک کنند