نماینده آمریکا در سازمان ملل به دهلی رفته تا از نارندرا مودی، نخست وزیر هند بخواهد اتکای این کشور به نفت ایران را کاهش دهد

نماینده آمریکا در سازمان ملل به دهلی رفته تا از نارندرا مودی، نخست وزیر هند بخواهد اتکای این کشور به نفت ایران را کاهش دهد. نعیمه نامجو گزارش می‌دهد. بی بی سی
@EsfandiarKhodaee