بنیاد مستضعفان و جانبازان اعلام کرد در سال ۹۵ بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است

بنیاد مستضعفان و جانبازان اعلام کرد در سال ۹۵ بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است. لابد آستان قدس رضوی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء نیز همین حدود درآمد داشتند.
در همان سال کل بودجه عمرانی کشور ۴۰ هزار میلیارد تومان بود که طبق معمول بخشی از آن هرگز محقق نشد. بودجه هرکدام از این نهادهای انقلابی به اندازه نصف بودجه دولت است.
کدام ارگان روی این نهادها نظارت دارد؟ مجلس؟ سازمان بازرسی؟ هیچکدام. این نهادها به چه کسی پاسخگو هستند؟ به مردم و نمایندگان آن‌ها؟ خیر. دهها هزار میلیارد درآمد حلال این نهادهای مقدس به کجا می‌رود؟
@EsfandiarKhodaee