دیشب آقای رئیس جمهور گفتند که سه راه پیش روی ما است: تسلیم آمریکا بشویم؛ به دعواهای داخلی ادامه بدهیم؛ بایستیم و آمریکا را به زانو

دیشب آقای رئیس جمهور گفتند که سه راه پیش روی ما است: تسلیم آمریکا بشویم؛ به دعواهای داخلی ادامه بدهیم؛ بایستیم و آمریکا را به زانو درآوریم.

اما راه چهارمی هم وجود دارد که اتفاقا تنها راه ممکن برای رهایی از این وضعیت است: اصلاح سیاست‌های داخلی و برون‌مرزی.

🖊رضا بابایی
@EsfandiarKhodaee