✅ زمان آن است که با آمریکای ضدترامپ گفت‌وگو کنیم.. ✏️ حسام‌الدین آشنا مشاور رییس‌جمهوری نوشت:

✅ زمان آن است که با آمریکای ضدترامپ گفت‌وگو کنیم

✏️ حسام‌الدین آشنا مشاور رییس‌جمهوری نوشت:

▫️فکر می‌کردند دیدار هلسینکی روز غمگینی برای ایران باشد اما اکنون مقامات سابق آمریکا و برخی سناتورها و چهره‌های اروپایی می‌گویند روز غمگینی بود برای آمریکا!

▫️ پیش چشمان ما اتفاق غریبی در حال رخ دادن است. فکرش را بکنید ترامپ در همان حال که در نشست جی ۷ در کانادا متحدین سنتی غرب را می‌کوبد، در حالی که در اروپا می‌گوید اتحادیه اروپا دشمن است، به پوتین که می‌رسد پاهایش شل می‌شود و در دعوای جامعه اطلاعاتی آمریکا و پوتین جانب پوتین را می‌گیرد.

▫️ هلسینکی نشان داد که غرب یعنی اروپا و آن "آمریکای دیگر" که علیه آمریکای ترامپ متحد شده‌اند. جای ما کجاست؟ زمان آن است که با آمریکای ضدترامپ و با "غرب منهای ترامپ" گفت‌وگو کنیم.

👈مطالعات آمربکا
t.me/EsfandiarKhodaee