تجربه رتبه ۳۷ طراحی شهری از زبان عمومی

تجربه رتبه 37 طراحی شهری از زبان عمومی
@Generalenglish

سلام،من توو آزمون کارشناسی ارشد طراحی شهری امسال رتبه ۳۷ شدم؛قسمت زیاد این رتبه رو مدیون درس زبان هستم،چون من معدل لیسانسم خیلی پایین بود،درس زبان‌کاملا اون رو‌جبران‌کرد،من زبان رو ۵۱ درصد زدم،درصد فوق العاده ای شاید نباشه،ولی من ‌خرداد ماه وقتی شروع کردم ‌زبان‌ صفر نبودم،منفی بودم!!!
اما همین من از ۱۵ سوال اول کنکور امسال فقط ۳ سوال غلط داشتم و ۱۲ صحیح،هر ۳غلط هم توو بخش لغات بود که یکیش اشتباه خودم ‌بود و باید درست میزدم ولی گرامر رو کاملا درست زدم و فقط و فقط هم این رو مدیون کتاب های زیرذربین و کلاس آقای جهانشاهی هستم،کلاس گرامر ایشون فوق العاده بود، کتاب زیرذربین جلد ۱ هم که یک کتاب بی نظیره؛ واقعا از صمیم قلبم میگم که اگه میخواین ارشد بخونین ازتون خواهش میکنم به کتاب های ۵۰۴ و تافل و اینها دست نزنین،چون خودم ۳ ماه وقتمو تلف کردم‌با اینجور کتابا،اگه‌میخواین لغتتون خوب بشه فقط زیرذره بین،
من امروز پیام دادم تا ازشون تشکر کنم، گفتم شاید بد نباشه تجربیات هر چند کمم رو در اختیار شما بذارم،بازم ببخشید که وقتتون رو گرفتم🙏🙏🙏🙏