خب دوستان دیگه وقت استراحت و دید و بازدید عید تموم شده

خب دوستان دیگه وقت استراحت و دید و بازدید عید تموم شده.
فرصت عید غنیمتی برای سبقت گرفتن از رقباست... پس کلا به استراحت نپردازید و فک کنم دیگه از امروز باید با تمام قدرت تا روز کنکور تلاش کنید.
البته سیزده بدر رو استراحت کنید حتما و این روز ملی و آئین پارسی رو پاس بدارید.