❇️لطفا تا آخرش بخونین و برای همه دوستان و اشنایان ارسال کنید و تو کانالهاتون بذارید. ❇️

#کمپین_یک_تیر_سه_نشان

❇️لطفا تا آخرش بخونین و برای همه دوستان و اشنایان ارسال کنید و تو کانالهاتون بذارید.❇️

سلام
چند ماه قبل برای یک مجموعه کارافرینی برای تولید ترشی توسط خانواده های نیازمند، ۸۰ میلیون سرمایه جمع کردیم (که اتفاقا کرمانشاهی هستند). پول برای رهن مکان و یخچال و تهیه ترشی ای که قراردادش با یک جای بزرگ بسته شده بود جمع اوری شده بود. شرکت خریدار ترشیها رو گرفت و چکها رو پاس نکرد. بعد مدتها هم تنها کاری که از دست مجموعه بر اومد پس گرفتن ترشیها بود.
ترشیها تو یخچال یک سال تاریخ مصرف دارن. ولی فصل فروش ترشی تا اسفنده. کیفیتشون هم واقعا خوبه.

می خوایم به امید خدا یه کمپین بزنیم برا فروش ترشیها.

ترشیها هم اگه فروش بره، سرمایه گذارها همه ۸۰ میلیون پولش رو برای زلزله کرمانشاه خرج می کنه (حالا ساخت مدرسه یا درمانگاه یا اذوقه یا هرچی)

📢 با برگزاری این کمپین

۱- یک گروه کار افرینی خانواده های نیازمند جون می گیره‌🙏

۲- کلی خانواده خیلی نیازمند در یک منطقه محروم اطراف تهران شاغل می شن 🙏

۳- مبلغ ۸۰ میلیون پولش اگه جمع بشه صرف زلزله کرمانشاه میشه 🙏


قیمت هر شیشه توکانال مشخصه و شماره کارت هم داخل کانال هست.

برای خرید به کانال زیر مراجعه کنید و عضو شوید لطفا:
@faaidimm

بعد از سفارش به ای دی زیر پیام (شامل رسید پرداخت به کارت و سفارش و ادرس و تلفن) بدید:
@Faidimm


براتون میارن درب منزل (اگه می تونین چند تا شیشه حداقل سفارش بدید که براشون بیشتر صرفه داشته باشه).
تحویل درب منازل برای شهرهای کرج و تهرانه.

اگر کسی لبنیاتی یا سوپر مارکت اشنا داشت لطفا معرفی کنه. از هر پیشنهادی برای فروش استقبال میشه .

انتقادی داشتید به یکی از ای دی های زیر حتما بگید لطفا.
@S_H_EBADI
@ghasemiiedep
با تشکر از همگی
منتظر یاری سبزتان هستیم.