اگه کسی کلاس رو صرفا به دلیل مالی از دست داد، به آیدی تا ساعت ۱۲ روز شنبه پیام بده

اگه کسی کلاس رو صرفا به دلیل مالی از دست داد، به آیدی @zabanzirezarrebin تا ساعت 12 روز شنبه پیام بده