گویا برداشت‌های متفاوتی از مطلب شده:. برخی بخش هاش رو واضح‌تر بازگو می‌کنم:

گویا برداشت های متفاوتی از مطلب شده:
برخی بخش هاش رو واضح تر بازگو می کنم:

در قسمت گرامر منظور از اینکه وقت یادگیری نمونده اینه که زمان حفظ کردن درسنامه و مطالعه درسنامه طولانی نیست و می تونید با تست زنی (یا کلاس فشرده اگه فرصت دارید و در کنارش تست زنی ) خیلی راحت به همون مهارت در فرصت کم دست پیدا کنید.

برای بخش واژگان هم توضیح دادم که حتی اگه خیلی کم خوندید و البته پایه زبان متوسط دارید می تونید با مرور دقیق تست های سال گذشته 4 یا 5 تست رو پاسخ بدید.

برای تخصصی هم به همین شکل است.
مرور صرف و دقیق تست های زبان کنکور 9 سال اخیر می تونه تا 40 درصد رو برای کسایی که زبانشون متوسطه تضمین کنه. برای افراد قوی تر که طبیعتا درصدهای بالاتر قابل دستیابی است.

موفق باشید