سلام.. اکثر بچه‌ها الان میگن خراب کردم. چون نسبت به خودشون میگن دیگه

سلام.
اکثر بچه ها الان میگن خراب کردم. چون نسبت به خودشون میگن دیگه. هر سالی که کنکور سخت میشه همینه. نسبت به خودشون خراب می کنن. کنکور که حد نصابی نیست. رقابتیه. رقباتون هم از همیشه کمتر زدن. اخرش باز هم رتبه های خوب خیلی تغییر نمی کنن.

فقط باید سوالهای خیلی گلابی رو از دست نمی دادید. حتی اگه تو هر 10 تا 1 دونه بوده باشه.

سال 92 که سخت بود میانگین 30 درصد رتبش 20 می شد. بچه ها با میانگین 22-23 علم و صنعت قبول شدن.
خودشونم باورشون نمی شد.
پس انقدر به خودتون جو منفی ندین. بعد اعلام نتایج باورتون نمیشه که با همین درصدایی که از نظرتون پایینه، بشه چنین رتبه ای آورد.
امیدوارم نتیجه تلاشتون رو بگیرید.