🔵 در مصاحبه با روزنامه نروژی «آفتن پوستن»:.. چرا باید در قراردادی بمانیم که سودی برای ما ندارد؟

🔵 #عراقچی در مصاحبه با روزنامه نروژی «آفتن پوستن»:

چرا باید در قراردادی بمانیم که سودی برای ما ندارد؟

#ایران آماده است تا برنامه هسته ای خود را دوباره از سر بگیرد .

#نشریات

🔗 https://www.aftenposten.no/verden/i/G1gbnQ/Irans-viseutenriksminister-til-Aftenposten--Dersom-USA-trekker-seg_-kollapser-hele-atomavtalen