نخستین کانال تخصصی روابط بینالملل - معرفی کتاب و مقاله - اطلاعرسانی برنامههای تخصصی و همایشها - تحلیل و تفسیر آخرین تحولات منطقهای و جهانی - ارائهی تحلیلهای مرتبط با تحولات روز مطالب مندرج، تنها «بازتاب» اخبار است نه نظر گردانندگان کانال.
🔵 در مصاحبه با روزنامه نروژی «آفتن پوستن»:.. چرا باید در قراردادی بمانیم که سودی برای ما ندارد؟
🔵 #عراقچی در مصاحبه با روزنامه نروژی «آفتن پوستن»:
چرا باید در قراردادی بمانیم که سودی برای ما ندارد؟
#ایران آماده است تا برنامه هسته ای خود را دوباره از سر بگیرد .
#نشریات
🔗 https://www.aftenposten.no/verden/i/G1gbnQ/Irans-viseutenriksminister-til-Aftenposten--Dersom-USA-trekker-seg_-kollapser-hele-atomavtalen