… …به شیشه‌های نا امید مربا گفتم: «صبوووور باشید».. من همچنان. چشم انتظار آن صبحم …

#شعر_زمان
.
.

به شیشه های نا امید مربا گفتم: «صبوووور باشید »

من همچنان
چشم انتظار آن صبحم .... هنوز
امیدم
به دستهای خداوندی بود که به انجیر قسم
به مربای انجیر قسم
به همه ی حالتهای انجیر قسم
خورده بود....
گفتم : «حتما باید صبحی باشد
که بتواند
همه ی ما را دور یک سفره جمع کند.» به شیشه های مربا
خیره شدم
سکوت کردم
و گریستم.

#رویا_شاه_حسین_زاده


@Kajhnegaristan