این کانال در پی احیای نگاه و تفکری انتقادیست. آنهم با خوانشی متفاوت از علوم انسانی منجمله روانکاوی و فلسفه و جامعه شناسی،بلکه راهی برای یک تفکر انتقادی و رادیکال بگشاید. https://t.me/joinchat/AAAAAEPRYscX8s9o8ft-FA ارتباط با ادمین @Rezamajd1
… …به شیشههای نا امید مربا گفتم: «صبوووور باشید».. من همچنان. چشم انتظار آن صبحم …
#شعر_زمان
.
.
به شیشه های نا امید مربا گفتم: «صبوووور باشید »
من همچنان
چشم انتظار آن صبحم .... هنوز
امیدم
به دستهای خداوندی بود که به انجیر قسم
به مربای انجیر قسم
به همه ی حالتهای انجیر قسم
خورده بود....
گفتم : «حتما باید صبحی باشد
که بتواند
همه ی ما را دور یک سفره جمع کند.» به شیشه های مربا
خیره شدم
سکوت کردم
و گریستم.
#رویا_شاه_حسین_زاده
@Kajhnegaristan