«ترس»... ما یاد گرفته‌ایم که از هر چیزی بترسیم.. کل زندگی ما سرشار از و اضطراب و بزدلی است،

"ترس"


ما یاد گرفته ایم که از هر چیزی بترسیم.
کل زندگی ما سرشار از #ترس و اضطراب و بزدلی است،
ترس از «دوزخ» ترس از عذاب.
ما خوب و شریفیم چون میترسیم ،اما واقعاً فضیلتى كه بر «ترس» استوار است چه ارزشی دارد ؟!

#اوشو
#آواز_سکوت

@Kajhnegaristan