✅آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن.. وکیل مدافع مالباختگان پرونده سکه ثامن:

✅آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن

وکیل مدافع مالباختگان پرونده سکه ثامن:
@Lawpress
🔹پرونده در شعبه ۵ بازپرسی دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه‌ای تهران مفتوح و تحت رسیدگی قرار گرفت و از آنجا که تعداد کاربران این سایت چند ده هزار نفر بودند و تعداد شکات و مالباختگان بیش از چندین هزار نفر بودند، مقرر شد که پرونده‌ها از سراسر کشور جهت تجمیع به شعبه مذکور در تهران ارسال شود.

🔹از تاریخ ۲۴ /۹ /۹۷ به دستور بازپرس همه شکات در ساعات مشخص جهت ارایه توضیحات و اسناد احضار شدند که همه روزه این کار در حال انجام است. شکایت موکلین تحت عنوان کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع و اخلال در نظام اقتصادی کشور مطرح و ثبت شده است.

🔹تخلفاتی از سوی اتحادیه طلا و وزارت صمت انجام شده که این کوتاهی بسترساز اقدامات مجرمانه متهمین بوده است. در طول یک‌ماه گذشته که شکایت را ثبت کردیم متاسفانه نماینده این دو شخصیت حقوقی مطالبی را گفتند که خلاف واقع است

🔹از آن‌جا که سایت اتحادیه طلا و جواهر از اصلی ترین مراجع تبلیغ سایت سکه ثامن بود، بعد از اعتراضات مالباختگان در یک اقدام فریب‌کارانه سعی می‌کند که آدرس اینترنتی سایت خودش را که بر روی سردر اتحادیه درج شده حذف و فیلتر کند و اخیرا اقدام به تاسیس سایت جدیدی کرده که اسنادش موجود است.

🔹تبادلات بانکی از طرف متهمان از طریق درگاه پرداخت پول صورت می‌گرفته که تحت نظارت بانک‌مرکزی است که حسب اطلاع حداقل ۱۷۰۰ میلیون تومان تراکنش مالی در این سامانه اینترنتی انجام شده و بنظر می‌رسد مسئولین وقت بانک مرکزی هم در کنترل و نظارت بر این سایت و درگاه‌های پرداخت به وظیفه خود عمل نکردند و اگر بانک‌مرکزی نظارت لازم را انجام داده بود و ورود می‌کرد شاید از ادامه این‌ کار جلوگیری می‌شد./ ایسنا


✅لينك عضويت در كانال تلگرام🔻
‏https://telegram.me/lawpress


◀️اینستاگرام🔻
‏www.instagram.com/lawpress_page