✅دادستانی مانع ازدواج دختر ۹ ساله شد/ اعزام دختر به مراکز نگهداری بهزیستی

✅دادستانی مانع ازدواج دختر ۹ ساله شد/ اعزام دختر به مراکز نگهداری بهزیستی
@Lawpress

🔹معاون دادستان مشهد گفت: با توجه به وصول خبری از شهروندان مبنی بر برگزاری مجلس عروسی دختر ۹ ساله فاقد ولی با یک فرد بزرگسال که اختلاف سنی زیادی داشتند، در یکی از تالار‌های مشهد، بلافاصله با دستور قضایی معاون دادستان مشهد موضوع در دستور کار قرار گرفت.
🔹معاون دادستان مشهد اظهار کرد: با توجه به وصول خبری از شهروندان مبنی بر برگزاری مجلس عروسی دختر ۹ ساله فاقد ولی با یک فرد بزرگسال که اختلاف سنی زیادی داشتند در در یکی از تالار‌های مشهد، بلافاصله با دستور قضایی معاون دادستان مشهد موضوع در دستور کار قرار گرفت.

🔹وی افزود: در ساعت ۱۱ شب، تیم اورژانس اجتماعی و کلانتری به محل برگزاری مراسم اعزام شدند و بزرگان خانواده عروس و داماد ملزم به حفاظت از دختر تا بررسی دقیق موضوع قانونی بودن و داشتن شرایط ازدواج دختر شدند.
🔹این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: دستورات لازم جهت اعزام دختر به مراکز نگهداری بهزیستی صادر شد تا اطمینان کامل از تامین مصلحت کودک شود.
🔹قاضی حیدری همچنین گفت: باید توجه داشت که ازدواج کودکان زیر سن قانونی ممنوع بوده و دادستان به لحاظ رعایت حقوق کودکان با قانون شکنان برخورد خواهد کرد/خبرگزاری میزان



✅عضویت در کانال تلگرام🔻
‏https://telegram.me/lawpress


◀️اینستاگرام🔻
‏www.instagram.com/lawpress_page