سپاس از تذکر یکی از اعضای محترم کانال … دیشب چون دیرهنگام بود و این متن را در خستگی نوشتم، یک غلط املایی در آن بود که بخاطرش پوزش

سپاس از تذکر یکی از اعضای محترم کانال.

دیشب چون دیرهنگام بود و این متن را در خستگی نوشتم، یک غلط املایی در آن بود که بخاطرش پوزش می خواهم از عزیزان، و ممنونم از دقت شما.

تصحیح شد.
@LoversofIRAN