👈خطاب به وزیر کار؛ رفاه و اموراجتماعی👇.. باید جان در درجه اول اهمیت باشد

👈خطاب به وزیر کار؛ رفاه و اموراجتماعی👇

باید جان #کارگر در درجه اول اهمیت باشد
#نشت_گاز را کارگران گزارش داده بودند وکارفرما بی توجهی کرده بود!
#سنسور_تشخیص_سطح_گاز باید در معادن باشد
@loversofiran