💠 ایرانیان همواره در طول تاریخ کشور خود را «ایران» نامیده‌اند حتی در اسناد نوشتاری که مخاطب آن اروپایی‌ها بودند

💠 ایرانیان همواره در طول تاریخ کشور خود را «ایران» نامیده‌اند حتی در اسناد نوشتاری که مخاطب آن اروپایی ها بودند. اروپایی‌ها از واژه‌ی «پرشیا» برای نامیدن «ایران» بهره می‌گرفتند.

🆔 @Ir_Bahman