👈بالاخره عضو خبرگان رهبری هم اعتراض کرد.. الله حیدری عضو: انتقال آب از سرشاخه رودخانه‌های ظلم است

👈بالاخره عضو خبرگان رهبری هم اعتراض کرد

@LoversofIRAN

⬅️آیت الله حیدری عضو #خبرگان_رهبری: انتقال آب از سرشاخه رودخانه‌های #خوزستان ظلم است. باید به اعتراض مردم توجه شود

🔹منابع آب سرشاخه رودخانه‌های خوزستان نباید به خارج استان منتقل شود؛ مسئولان باید به صدای مردم گوش دهند

🔹 خوزستان با معضل بی آبی روبه رو است ولی با این حال خیلی از استان های کشور برای انتقال آب این استان با همدیگر جنگ دارند

🔹 برای برطرف کردن شوری آب شرب #خرمشهر و #آبادان ، علاوه بر طرح احداث سد خاکی #مارد، اجرای مرحله دوم طرح آبرسانی #غدیر و راه اندازی دستگاه آب شیرین کن در دست اجرا است./ ایرنا

@LoversofIRAN