✍:.. ✅چرا در برنامه‌ی هفت که مجری آن بود، مهدویان به توهین کرد و پاسخ درخوری را همانجا نگرفت؟

✍ #مهدی_سلطانی:

✅چرا در برنامه ی هفت که مجری آن #رضا_رشیدپور بود، مهدویان به #فردوسی_بزرگ توهین کرد و پاسخ درخوری را همانجا نگرفت؟

🔰مشکل اساسی این است که آموزه های #ایران_ستیزانه ی گروه ایران ستیزان، تیزتر از فهم و شعور #ملی و #میهنی برخی #مدیران جمهوری اسلامی ایران و برخی مجریهای صدا و سیما است.

🔰برای همین این مدیران و مجریها، در مقابل هجمه ی بداهه ی یک ایران ستیز، شدیدا هنگ می کنند!

@LoversofIRAN