بازهم!. تاکجا رانت؟. اگر دین ندارید دستکم آزاده باشید

بازهم #رانت!
تاکجا رانت؟
اگر دین ندارید دستکم آزاده باشید
اگر آزاده نیستید دستکم باشرف باشید

این حجم #فساد و"حق و ناحق کردن"را نمیشه با هیچیک ازمکاتب اقتصادی توضیح داد
فقط میشه گفت:رکوردی نو در پلیدی