❓اینکه اساتید زبان و ادبیات همواره تاکید کرده‌اند مهد و است، از چه سخن میگویند؟!

❓اینکه اساتید زبان و ادبیات #فارسی همواره تاکید کرده اند #آذربایجان مهد #شاهنامه_خوانی و #شاهنامه_پژوهی است، از چه سخن میگویند؟!
✅ از اینکه برنامه ای با موضوع #شاهنامه در تبریز برگزار شود؛ سالن ۲۰۰نفری جای خالی نداشته باشد!

⁉️رشته های این عشق را با کدامین نفرت میخواهند بگسلند؟!

@Azariha_3