‌آهنگر پس از ۱۵سال و در دوره شهرداری اصلاح‌طلبان به میدان دروازه‌شیراز اصفهان بازگشت

#کاوه_‌آهنگر پس از ۱۵سال و در دوره شهرداری اصلاح‌طلبان به میدان دروازه‌شیراز اصفهان بازگشت.
پیشتر تندیس #شاه_‌عباس_صفوی آن‌جا بودکه بعداز #انقلاب مدفون شد!
هر۲ تندیس کار #ایرج_محمدی بود/شرق

#شاه_عباس