👈اندر احوالات ذوقمرگی رسانه‌های تندروی اصولگرا، از سخنان دیشب علیزاده در شبکه منوتو.. ✍

👈اندر احوالات ذوقمرگی رسانه های تندروی اصولگرا، از سخنان دیشب علیزاده در شبکه منوتو

✍ #احمد_زیدآبادی

⬅️پس چرا قدغن کرده‌اید؟

رسانه‌های جریان اصطلاحاً " #اصولگرا" از سخنان #علی_علیزاده در شبکۀ "من و تو" به قدری ذوق‌زده شده و به وجد آمده‌اند که امروز، متن گفته‌های او را به عنوان "فتحی نمایان" به صورت برجسته نشر داده‌اند!

خب اگر بیان این نوع سخنان، حتی یک بار، تا بدین پایه دندان‌شکن است و در هم پیچندۀ نسخۀ آن شبکه‌ها؛ پس به چه علتی مصاحبۀ نیروهای داخلی خود را با همان شبکه‌ها ممنوع و قدغن کرده‌اید که نتوانند با تکرار همین دست حرف‌ها، برای همیشه شما را از شرّ آن شبکه ها خلاص کنند؟

یعنی این گونه اظهارات فقط از علیزاده برمی‌آید و هیچکدام دیگر از نیروهای سیاسی داخل کشور، توان و استعداد آن را ندارد؟

#شبکه_خارجی
#رسانه_اصولگرا
از @ahmadzeidabad

@LoversofIRAN