📔چرا به ایرانی‌ها نژادپرست می‌گویند؟.. بهرام بیضایی در مقدمه «هزار افسان کجاست»:

📔چرا به ایرانی ها نژادپرست می گویند؟

بهرام بیضایی در مقدمه «هزار افسان کجاست»:

ریشه «نژادپرستی» نامیدن دفاع از ارزش‌های ملی مقبول افتادن در چشم «غربی‌ها»است.
@IrVatan