شرمنده‌ی.. به غبطه نخوریدکه به، نه گفت.. به غبطه بخورید که در اوج به یارانه گفت

شرمنده ی #شعور_مردم_باشرف #سیستان_بلوچستانیم

به #سوییس_ثروتمند غبطه نخوریدکه به #یارانه، نه گفت

به #سیستان_بلوچستان غبطه بخورید که در اوج #سختیها به یارانه #نه_قاطع گفت
(ازکانال زاگرس)
@loversofiran