پست زیبای اقبالی برای تهران.. بچه هااین سرزمین نازنین. دشمن بسیاردارد درکمین

پست زیبای #داریوش اقبالی برای تهران

بچه هااین سرزمین نازنین
دشمن بسیاردارد درکمین
بوده نامش ازقدیم #ایران_زمین
یادگارپاک قوم #آریاست
فارغ ازهر زنده باد ومرده باد
دست اندردست هم بایدنهاد
@loversofiran