زلزله. بیداد.. گزارش دیروز:

زلزله #کرمانشاه
بیداد #سوء_مدیریت

گزارش دیروز #علی_ضیا :
حتما دولت، وزیران وسازمانها در تهران خیلی کار دارند که به اینجا نمیرسند!
آنقدر ازصبح گریه کردم که...
اما به من گفتند چیزی نگو
🖤
@LoversofIRAN