نگاره زیبا۱۷خرداد.. ب آورم کنی تازیکان. چگون روستهم آورت او ست کنی سیاوخشان

نگاره زیبا۱۷خرداد

بِ آوَرِم کِنی تازیکان
چِگون روستَهم آوَرت اِو سَت کِنی سیاوَخشان
ترجمه:
از تازیان انتقام میگیریم مانندرستم که انتقام سیاوش راگرفت

متون پهلوی،سعیدعریان،رویه۱۹۱
(یسنا)
@loversofiran