نکات و خدمات مدیریتی آموزشی فروش تجارت بازرگانی در کسب و کار ... **** ارتباط: @Arsaaan ادمین @Raysaaan تبلیغات . . . . . . . #Leave_channel . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
سلام. عجیبترین حرفی که تا بحال شنیدهام این است که بیل گیتس تخصص خاصی در برنامه نویسی نداشته است
سلام. عجیب ترین حرفی که تا بحال شنیده ام این است که بیل گیتس تخصص خاصی در برنامه نویسی نداشته است. بیل گیتس در 13 سالگی کار برنامه نویسی را با طراحی یک بازی ساده شروع کرد. آنزمان در دنیا کامپیوتر وسیله ای گمنام برای عموم بود. زمانی که در ایران کامپیوتر فقط در مراکز نظامی استفاده می شد. در دوران تحصیل در هاروارد نیز نسخه ای از زبان بیسیک را نوشت. چطور میفرمایید بیل گیتس تخصص نداشت. وی مغز متفکر برنامه نویسی و سیستم عامل انقلابی آنزمان یعنی داس بود. بعدها که پولدار شد کار فنی را کنار گذاشت و به ایده پردازی و مدیریت پرداخت.
تنها نقطه ای که برای پولدار شدن نیاز به تخصص نیست و زبان دار بودن و چاپلوسی و... بر تخصص ارجهیت دارد ایران است.
همچنین دقت نمایید تجربه و تخصص اکتسابی نیز خودش معادل تحصیلات است. تنها فرقش در مکان یادگیری است و رسمی بودن یا غیر رسمی بودن آن است.