اینکه آدم‌های فقیر زیادی پولدار شده‌اند به خاطر این است که سخت کوش هستند و پیگیر

اینکه آدم های فقیر زیادی پولدار شده اند به خاطر این است که سخت کوش هستند و پیگیر. بنابراین ربطی به اینکه تخصص مزاحم است ندارد. شما اگر متخصص هسته ای هم باشید ولی تا ظهر بخوابید و حال کار نداشته باشید هیچ وقت موفق نمی شوید. آدم های فقیر چون در سختی بزرگ شده اند وقتی تخصص در یک زمینه ای پیدا می کنند آن را با سخت کوشی عجین می کنند و موفق می شوند نه مثل بنده که تا ساعت 12 ظهر خوابم. یا برخی روزها که زود بیدار می شوم حوصله هیچ کاری ندارم. امثال بنده حتی اگر عالم به تمام علوم هم شوم نمی توانم کار عملی انجام دهم و برای همین همیشه ناموفق هستم.